fredag 1 februari 2013

Veckoslut

Äntligen över. Min provvecka är äntligen över. Jag klarade alla mina prov och jag hoppas jag inte jinxar mig själv om jag säger att jag tror att jag kom igenom alla av dom. Om jag skulle vara en vanlig tonåring skulle jag festa hela veckoslutet och bara slappa men hej jag är ju ingen vanlig tonåring så jag kommer att spendera mitt veckoslut på träningsläger i Vierumäki. Det konstigaste av allt är det att jag gör det för att jag vill och jag tycker det är roligt. Jag tycker att det är roligt att träffa mina vänner och träna, för jag vet om jag tränar har jag möjligheten att bli bra och till och med bäst i Finland. Inget kan stoppa mig förutom jag själv och den här gången tänker jag bara och endast tänka på mig själv och ingen annan!

I know I will!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar