söndag 10 februari 2013

Melodifestival och UMK

Vem är den smarta personen som sätter både melodifestivalen och UMK på samma dag och dessutom samma tid?! I går kväll var det deltävling 2 av melodifestivalen och UMK:s final. Man skulle kunna tänka att det skulle vara ett lätt val, eftersom jag ändå är finne, men melodifestivalen det är så mycket mer. Det är hela showen som gör mello så bra. Vad som dessutom gör att det är roligt att titta på melodifestivalen är att det är så bra programledare. Vi skulle kunna ta modell av Danny Saucedo och Gina Dirawi.




Jag måste säga att jag blev positivt överraskad när jag såg hur man hade satsat på UMK och att de faktiskt försökte få en show till stånd. Bra gjort! Jag är dessutom väldigt stolt över Krista Siegfrids. Hon är den 3 finlandssvensken som skall representera Finland i Eusrovisionen.


Go team Ding Dong!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar