fredag 15 februari 2013

Sommar

Ordet sommar beskriver den årstiden då det är som varmast och alla barn och unga har ledigt från skolan. Sommaren brukar ofta beskrivas som den årstiden som majoriteten tycker mest om av alla årstider. Det är varmt och soligt och allting är frid och fröjd. I och för sig finns det sommar då det regnar och temperaturen inte stiger över 15 grader ens men det gör inget för man kan dra nytta av de regniga dagarna också.

Varför jag började tänka på sommaren var för att jag gick genom bilder från förra sommaren. Tänk att en enda bild kan ha så många bra minnen. För att ni också skall få njuta av sommaren en lite liten stund, så här har ni några bilder från sommaren 2012.

After the rain comes the sun

Också mörka moln kan ha en silver kant

The dew of compassion is a tear -Lord Byron


"Jag bloggar om min frukost och min söta katt, på bloggen babe , hey läs den babe!"


Söta Jenny och jag

Ingen sommar utan orientering!

Carro min sexbomb jag saknar dig!

As sweet as a childs smile


Har tyvärr lite trubbel med blogger så jag hoppas bilderna räckte för att få er att drömma er bort till sommaren. Sommaren 2013 kommer att bli minst lika bra som förra sommaren! I väntan på värme och sol, njut av vinter och snön. Fast du tror att du inte kommer att sakna dom så kommer du att göra det, jag lovar! Ha så roligt alla ni som har sportlov nu och var försiktiga! Jag vill inte att ni bryter några ben i slalombackarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar