fredag 25 januari 2013

Once Upon a Time

Why oh why? Varför skall TV-serier gå på paus? I 3 veckor kommer jag att gå omkring och vara lite mer lätt irriterad är förut, bara för att jag inte får se på världens (åtminstone i min värld) bästa serie, Once Upon a Time.


För er som inte vet vad OUAT (Once Upon a Time) går ut på... Serien är en fantasy baserad serie där de vanligaste sagofigurerna har hamnat i vår värld. Huvudpersonen Emma Swan, som är dotter till Snövit och Prins Charming, försöker upplösa förbannelsen så att de alla kan återvända till sin hemvärld The Enchanted Forest. Det här är inte så lätt så figurerna hamnar ut för ett och annat. Om du blev intresserad av att titta på serien, fungerar den här sidan bra, http://www.free-tv-video-online.me/

Tillbaka till saken. Varför måste producenterna vara så elaka att de håller en 3 veckors paus i serien? När handlingen dessutom har kommit till ett väldigt spännande ställe... Nu får jag vel nöja mig med att titta på Disney filmer och på Glee.


Mitt absoluta favoritpar, Rumple Stiltskin och Belle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar