torsdag 31 maj 2012

Slutet är nära

Cha! Nu e det snart slut! Bara 2 dagar kvar av HELA högstadie. I morgon blir det stranddag med hela skolan bara det inte regnar :D och sen på lördag blir det avslutning å päättäre! :D

I dag var alla nior till Power Mover i Barona arena. Det var riktigt roligt, istället för att prova på olika sporter satt vi och tittade på alla de super fina danssföreställningarna. Personligen tyckte jag att Lagstads flickorna var jätte bra! :) Efter Power Mover for vi till Omena för att köpa skor till avslutningen. Det var jätte roligt att kunna chilla tilsammans nästan alla. Tack för en jätte kiva dag alla!:)

Jag köpte ett par super fina skor till min klänning. Ni kanske undrar hur min kläning ser ut men det är en liten hemlighet tills Lördag, då lovar jag att det kommer att komma bilder hit. :)

Jag fick riktig sommarfiilis när jag tittade ut genom fönstret och såg vårt blommande äppelträd. Jag kommer inte ihåg att det någonsin skulle ha blommat såhär som i år, då ha vi ändå bott här i snart 11 år....


3 kommentarer:

  1. Du vet vel att det finns många miljoner olika bloggar, så om du int tycker om min behöver du inte läsa den eller förstår du int de??!!

    SvaraRadera