tisdag 15 maj 2012

Vilket veckoslut!


Halloja! Det var en tid sen sist, men nu har jag äntligen lite tid över så att jag hinner skriva om mina äventyr. Jag ska börja med för förra veckoslutet (den 4-6).  Då var det dags för 10 Mila! (10 Mila=motsvarigheten för vår finska Jukola, alltså orientering) På fredagen bar det då av till Åbo för att ta Sverige båten till Stockholm. Jag kände mig mycket hedrad då både Fabbe och Jonis ville sitta breve mig :P Och dessutom hade Jenny födis, GRATTIS 17 ÅR!!!!
På lördagen sprang OK77s båda lag bra men första laget (som var mitt lag :D) sprang helt SUPER BRA, 27 plats av ca. 270st lag allt som allt!! Helt otroligt bra sprunget Fabbe, Isabel och Kare!!!
På söndagen var det dags för shopping i Stockholm och ni kan aldrig gissa vad som hände!! JAG som aldrig klara att gå ut från en affär utan att köpa något, köpte ingenting!! :O I och för sig så shoppa jag nog lite på båten på kvällen (sån tuur, annars kan man ju tro att jag tappat min talang totalt :P) På båten blev det stående bord i buffén och sedan lite ishockey följt av allmänt chillande. Super skoj det med!
Som en sammanfattning av resan var det nog att våren har kommit till Sverige (bevis finner du här nedanför...), bästa loppet ever, roligaste människorna, lite för lite sömn och skitkul hela tiden!!!
Några bilder från veckoslutet, alla tagna av min bästa orienteringskaveri Jenny Ray (så snälla is int ta dom utan att fråga tack!) 


Jenny e både bra på att fota och att fläta :)
Scandic Hotell
Rolig skylt i Stockholm centrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar