söndag 20 maj 2012

"I just can´t help myself"

Ouuuh shit! Ni ska aldrig gå å bli fast i nån serie, men så klart e de ju just de ja ha gjort! Å de värsta e de att ja redan från förrut ha varit fast i den här serien men nuu kan jag int slita mig bort från den... :/ Ni undrar sekert vilken serie det är, men jag vet int om ja vågar berätta de fö då kanske ni också bli fast i den, för den e såååå braaa!!!!!! Okej det handlar alltså om Mcleod´s daughters. Det e int konstigt om du aldrig ha hört om den hä serien eftersom nästan ingen ha gjort de men om du vill se en skit bra serie så är det här en sån!

De e svårt att förklara vad serien handla om fö de e såå mycke, men kort sagt handlar den om en stor farm som sköts av några kvinnor. Allt vad du kan tänka dig händer ti dom hä kvinnorna men de klarar sig allti å förståss finns de romantik me också ; ) <3

Suprise suprise e också rubriken fö de hä inlägge från Mcleod´s daughters, de ett av mina favoritcitat... :D 
Det är Stevie Hall (en av huvudpersonena) som alltid brukar säga "I just can´t help myself can I??!!" men nog om de här. Här e ett litet smakprov av hur Mcleod´s daughters theme är i season 5 (just den säsongen jag håller på att se :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar