onsdag 16 maj 2012

Hakuna Matata- Inga bekymmer....

Jag älskar att inte behöva bekymra mig över något! Att bara få ligga på soffan å äta godsaker.... :) (och lejon kungen XD )

I dag hade jag mitt sista prov för hela högstadie. De gick oväntat bra eftersom jag hade glömt alla mina  saker i skolan så ja kunde int läsa ett piss... -.- så allt e nästa som det ska... men bara nästan... ja ha gått å blivit förkyld här i sommarvärmen och det är Prisma rastit i morron på Kristihimmelfärdsdag å det ser ut som om jag inte kan springa :( de enda positiva me saken e att jag då får fota alla som springer :D måst fråga Jenny om ja får låna hennes kamera... :P

Från en sak till en annan... jag älskar att ha scoutmöten för 8-9 åringar! DOM E SÅ JUVLIGA! <3 
Idag hade vi knytkalas som avslutning på den här scoutvåren. Så de ble mycke smått och gott bl.a GODIS :)
Blev tvungen att sätta en bild... de va så gott :D

Vi skratta en hel del å ingen av ungarna ville gå hem :) de kallar jag ett lyckat möte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar