fredag 18 maj 2012

Tack och Gonatt!

    




Äntligen är hela högstadie avklarat! I dag hade jag mina sista normala timmar i högstadie.

Dagen började med rella debatt (mot dödstraff) genast på morgonen. Den gick helt okej men de spela egentligen ingen roll hur den gick eftersom vi hade vikare...Linda Nyberg. Efter det var det stafettkarnevalsövningar, svenska stafetten, med Viljam ; ) Jag var ännu för förkyld för att kunna delta, så jag bara öva växlingarna. Sen 2 timmar hankka... de 2 sista timmarna jag borde ha men såklart hinner jag inte bli klar med min klänning så jag måste under projektveckan (nästa vecka) komma till skolan och göra den klar -.-
De enda så där halvt vettiga vi gjorde i dag var på finan, då vi skrev en filmrecension annars var den hä dagen ganska så bortkastad, men skönt va de i alla fall! :D

Nästa vecka e de då alltså projektvecka. Jag ska göra ett fotoalbum av Afrika bilderna. Jag e helt sika excited, de ska bli helt sika roligt! Efter skolan kom mamma och hämta mig från Libe (aka Lippulaiva) och så fo vi iväg för att köpa ett album för fotona, dessutom hämta vi fotona från en fotobutik i Tapiola. Så allt är klart för projekte.




Den enda saken jag måste göra det här veckoslutet är att slappa, ta  det lungt och bli frisk. Hur skönt är int de?! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar