tisdag 5 juni 2012

Sommarlov

Det är bara andra dagen av sommarlovet och jag har redan börjat leta efter saker som jag ska/måst/vill göra under sommaren. Vanliga människor skulle antagligen ligga och njuta i solen men jag (som absolut int e normal) fick en bra idee... jag ska ta och jobba lite, bara för att göra något vettigt... :D
...Nå int e de ju en så dåli idee, eftersom jag ändå väntar på att det skall bli varmare så ja kan gå ut och sola.

Från en sak till en annan så var det sprint FM i orientering i Tammerfors på söndagen. Kvalet gick helt bra med några små misstag, men finalen gick som det brukar för mig.... jag gjorde förstås bort mig på slutet... -.-  int sku de ha blivit medalj eller så med i alla fall...
Nåh jag har hela sommar på mig att komma i super skick!...sen har de andra ingen chans. :D

Bilderna jag lovade på min avslutningsklänning e på väg, måste bara ladda upp dem först. Men det sägs ju om man väntar på något gott, väntar man aldrig för länge. :P
 Några sommriga bilder....
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar