måndag 23 april 2012

Varför fick jag inte instruktioner för ett perfekt liv?!

Att leva är inte lätt, har jag märkt. Alltid skall det vara något som inte är bra eller något som går snett.... Varför finns det inte instruktioner för hur man skall göra om något inte går som man hade planerat? Varför måste man lära sig kantapään kautta??!!
 De enda vettiga svaret ja kommer på är att om man aldrig misslyckas, kan man aldrig känna den överväldigande lyckan när man till slut lyckas. Sen är det bara en tidsfråga, hur länge du får vänta och hur många gånger du måste misslyckas före du till slut, lyckas. De finns ingen som kan svara på den frågan men jag kan säga om man väntar på något gott kan man aldrig vänta för länge.
 Ja hoppas att med den attityden kommer allt att vända och bli bra till slut, även för mig.....
Ja tycker den hä sången är en bra inspirationskälla för dem, som de int går så bra för. Allt blir bättre bara man tror att de kommer att bli bättre!

5 kommentarer:

  1. Katja jag gillar din blog men du använder konstiga ord. Hoppas vi kanske kunde träffas =P
    H. En 16 årig pojke som tycker att livet är besvärligt

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du tycker om min blogg:) Vilkka ord är det som du tycker att e konstiga (så att ja sen kan förbättra mig :D)? Vaffö e ditt liv besvärligt e de någo ja kan hjälpa me, så bara berätta :)

    SvaraRadera
  3. Njaa int tror jag att du kan hjjälpa mej =\ Fina bilder! Har du tagit dem?

    SvaraRadera
  4. Lol ahahaha du tog bort min kommentar! Omg vilken noob, den måste ha svidigt hårt! Du är en fittig hora och bög!!!!!!! Som tror sig vara något!!!!! Nån fittans psykolog och det enda du är, är en hora!!!!

    SvaraRadera
  5. Jepp jag har tagit dem :)

    SvaraRadera