onsdag 18 april 2012

My first thoughts

Hej! Det här kommer att bli mitt första inlägg nånsin så bli int förvånad om de e skit, men de e ju bra att börja nånstans. 
 De flesta brukar skriva om hudan dag de haft men de tycker ja e tråkit. Vem sku villa veta om du åt en ostsmörgås eller skinksmörgås till frukost??!! Så ja ha fundera på vad man då egentligen ska skriva om för att nån överhuvudtaget skall villa läsa din blogg.  
 Ja kom fram till de att de ja tycker att e viktit, de ska ja skriva om. I da kom ja på, va som pårikit e viktit fö mig.... mina vänner. 
 Annica ja saknar dig helt sika mycke å ja vill att du kommer tibaka hem! Ja kanske int säger de tillräckligt men ja älskar dig å ja sku int kunna leva utan dig, du e min helt bästa vän! Du förstår mig, också när ja mår skit å bara vill angsta.
 Man ska hålla fast vid sina vänner, för "if you take them for granded" kanske du int har några vänner mer.... I LOVE YOU GUYS!!! <3

1 kommentar: