lördag 28 april 2012

Äntligen vår!

Äntligen är det vår! Idag var det perfekt väder för FinnSpring. Solen sken och temperaturen steg över 16 grader. Orienteringen gick nog tyärr int så bra.... 10 minuters bomm genast till första kontrollen.... ja skyller på Fabbe, han starta samma minut som jag å han måst ha distrahera mig....

Varför jag håller på med orientering är nog bland annat för att man lär känna så många nya människor från hela Finland och det bästa är när man får träffa dem på orienteringarna... Jag träffa Jenny, Jonas, Agge och många fler som jag int hade träffat på hela vintern...

I morgon blir det ännu budkavle med Isabel och Sophia. Hoppas de går bättre än i da.... Det får lov att gå bra eftersom ja missa Ronjas "födis/första majfest" pågrund av tävlingen i mo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar