lördag 21 april 2012

Shalom!

Så där ja nu e årets första orienteringstävling avklarad, å de fo semi bra! Otroligt nog ble de bara 3 min bomm till en kontroll, vanligt vis brukar de vara så att ja kommer i mål me en minimi 30 min bomm. Ja hoppas de hä va ett tecken på en bra säsong!
 Dessutom va de bra att ja klara mig bra i da fö de va så skiiiit kallt att ja sku ha flippa om ja sku ha fari ända till Sagu fö att tappa bort mig! De va så kallt att ja efter att ja kommit i mål satte på mig en t-skjorta, en super tjock huppare me lurv inne, 3 rockar och till sist en stoor huppare överst... å ändå frös ja.... -.-
 Nu i väntan på en super mysi kväll me familjen (vi ska titta på bilder från afrika. Bara ja få lite tid ska ja lägga upp några foton här me), så e de bara att börja göra på mina projekt i modda å rella...
 Ja hoppas verkligen att de bli 18 grader som vädergubbana ha lova i morron. De sku liksom va en bra start på våren/sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar