onsdag 20 november 2013

Höst

I går inleddes den fasansfulla provveckan igen. Fastän mitt schema är fullspäckat med kurser, har jag ändå bara 3 "ordentliga" prov. Förutom de här "traditionella" proven hade jag i går en modersmåls presentation och i dag ett finska muntligt prov. Det är skönt med lite variation och att dessutom slippa skriva långa essä svar. Det kan väl inte bli bättre?

Det muntliga provet tog endast en halv timme så jag var tillbaka hemma redan klockan 10. För att fördriva tiden och för att jag blev så inspirerad på vägen hem från busshållplatsen, bestämde jag mig för att gå ut och fota en sväng.




Trots att så gott som allting är dött lyckades jag ta några fina bilder. Man måst ju passa på såhär före snön kommer, vilket jag hoppas att den gör snart!




Den här perioden  har jag gått en IT kurs som har behandlat webbdesign och när jag här om dagen lite surfade på nätet hittade jag en sida där man snabbt och enkelt kan göra en egen hemsida. Har nämligen fått en begäran om att föra min träningsdagbok med rutter och dylikt på nätet. Vad tror ni? Skulle det vara intressant med en träningsbloggaktig grej eller är det bara ett slöseri med tid? Kommentera gärna vad ni tycker här nedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar